Subject: Vs: aegunud COVID testid
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: "Marika Meos" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 15:24:39 +0300

Tere

Soovitame utiliseerimise küsimusega pöörduda ettevõtte poole, kelle käest
kõnealused kiirtestid on ostetud. Aegunud meditsiiniseadmeid käideldakse
vastavalt tootja poolt ettenähtud juhistele, millest levitaja peab olema
teadlik.

Samuti võite pöörduda jäätmejaama poole.

Lugupidamisega

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Marika Meos <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 16. aprill 2024 15:17
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: aegunud COVID testid

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kohalikes omavalitsustes on palju aegunud COVID 19 kiirteste. Kuhu saab
Viljandi linn oma allasutustes olevad aegunud kiirtestid viia?

Tänan.

Marika Meos

Keskkonnaspetsialist

Viljandi Linnavalitsus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

58650636